Najlažji način za učenje poštevanke

Tretji razred osnovne šole zaznamuje poštevanka, osnovno matematično znanje, ki ga je treba osvojiti na pamet, da kasneje lažje in bolje razumemo nadaljnja matematična učenja. Zelo učeno se poštevanki reče sistem produktov po dveh celih števil od 1 do 10, v praksi pa velja, da se jo moramo obvladati tudi, ko nas ob polnoči zbudijo iz spanja.

Poštevanka mora v tretjem razredu postati avtomatizem, nekaj, kar nam je jasno brez razmišljanja, kako bomo to naredili, pri odraslih je lepa primerjava z vožnjo avtomobila, ko brez razmišljanja prestavljamo prestavno ročico v pravo prestavo, ali ko pišemo, pa nam ni potrebno več razmišljati, katera črka sledi naslednji in kakšne oblike sploh je posamezna črka. Avtomatizem poznajo tudi naši notranji organi, ki delujejo povsem brez naše volje, na primer srce, ki utripa najsi bi mi to želeli ali pač ne. Avtomatizmi so ponotranjeno znanje in poštevanka je eno od teh znanj.
 

Pripomoček za učenje poštevanke

Odličen in za mnoge tretješolce izjemno praktičen pripomoček pri učenju poštevanje, je plakat. Plakat s celotnim sistemom poštevanke, mora biti pisan, in sicer sistematsko pisan. Vsako število od 1 do 10 ima svojo barvo, ki ji oko sledi in možgani si lažje zapomnijo red števil in produktov poštevanke.

Spletna trgovina Pisana grafika med svojimi izdelki za šolo ponuja zelo kvaliteten in odlično zasnovan pripomoček – plakat POŠTEVANKA. Pisan in sistematično urejen plakat s poštevanko šolarjem obesimo v prostor, kjer preživljajo svoj prosti čas in se igrajo. Skozi igro in opazovanje, se bodo poštevanke naučili mimogrede. Na enak način se lahko otroci naučijo tudi abecede, malih tiskanih, pisanih črk in celo črk abecede tujih jezikov, ki vsebujejo črke, ki jih slovenski jezik ne pozna.

PisanaGrafika.php?IDM=2464&IDS=178&IDA=6238

Plakat POŠTEVANKA popestri vsako otroško sobo ali otroški igralni kotiček s pisanimi barvami in privlačnimi grafikami. Najbolje je, da z njim opremimo steno že v času, ko naš otrok vstopi v šolo. Predvsem pa ga z učenjem poštevanke takrat ne silimo, temveč dopustimo, da po njenem znanju otrok zahrepeni sam, mi pa smo ob njem zato, da mu širimo obzorja in odgovarjamo na vprašanja, ko nas otrok prične spraševati o svetu okrog njega.